toateBlogurile.ro

luni, 28 februarie 2011

Martie

Acest 1 martie parca s-a lasat asteptat cu mult mai mult decat in alti ani.
Poate pentru ca iarna aceasta a fost mai grea ca altele. La mine zapada si-a facut de cap, nametii atingand 1,4 m. Am rupt doua lopeti pentru zapada, mi-am cam stricat mijlocul si am cheltuit considerabil pe caldura.
Poate si pentru ca pe masura ce imbatranim primaverile ni se par din ce in ce mai frumoase.
1 martie a venit fara sa tina cont de intamplari, de razboaie, de despartiri, de plecarea unor prieteni catre ceruri. Cristi Paturca si Alexandru Zarnescu nu se mai bucura de acest 1 martie si plecarea lor dintre noi a facut pentru unii ca 1 martie sa fie un pic mai trist.
Cu toate astea 1 martie este aici si e bine venit si e bine meritat de toti cei care l-am asteptat.
La multe primaveri frumoase si fie ca fiecare 1 martie sa fie mereu mai placut decat precedentul !

Stelian Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu