toateBlogurile.ro

vineri, 13 mai 2011

2005-2006

In vara lui 2005 am plecat in concediu cu baiatul meu, Tudor, in Romania. Cu greu s-a induplecat sa il lase pe copil cu mine... asta dupa ce mi-am incasat in repetate randuri portii imense de injuraturi si blesteme.
Am pregatit masina si in orele care precedau plecarea am suportat mizerii care imi erau adresate de catre aceasta femeie. Printre altele imi spunea:
"Sa ma pis pe mormantul lui mata aia curva",
"Sa ma cac pe mormantul lui tactu",
"...tu-ti mortii matii de nenorocit",
Dar cel mai tare m-a durut cand a inceput sa ma blesteme sa am numai probleme pe drum si sa fac accidente... de parca baiatul care era si al ei nu era cu mine in masina la acest drum !!! Abia asteptam sa plec !!!
In ultimii ani petrecuti langa aceasta femeie am pierdut poate multi ani din viata,
am trecut printr-un preinfarct, am avut un stroke, am decazut ca om.
Spre norocul meu mi-am revenit si sper sa reusesc sa recuperez anii pierduti, macar in mica parte.
In Romania am avut un concediu frumos alaturi de fiul meu care nu a intrebat nici macar o singura data de mama sa.
Reveniti in Suedia am fost intampinat de acea figura bine cunoscuta, acra, pusa mereu pe scandal. Macar nu mai locuiam impreuna...
Ea a avut grija sa plece la mama ei cu toate bijuteriile din casa, piese cumparate de mine in proportie de aprox 98%, si care valorau aproximativ 8-10.000 euro.
Dupa ce am inaintat actiunea de divort nu am mai avut liniste. Era in toamna lui 2006.
Ma suna zi si noapte sa ma injure, sa ma blesteme, etc.
Mi se rupea inima de mila pentru Tudor, dar mi-am zis ca e mai bine sa nu creasca cu doi parinti care stau impreuna dar ajung la certuri, scandaluri, etc.
Cu toate astea am incercat sa gasesc ajutor undeva unde familiile merg pentru a primi ajutor... ea nu a vrut sa vina. Am fost la altii care ne puteau ajuta juridic dar ea nu a venit decat dupa cateva incercari, dar si atunci cat sa minta cu nerusinare cum ca eu am fost violent cu ea, etc.
Am fost la Social si rezultatele au fost nule.
In tot acest timp ea facea eforturi supranaturale ca eu si Tudor sa nu ne vedem, sa nu avem o legatura normala ca intre parinte si copil.
Stia ca imi iubesc nespus copilul si ca prin el ma lovea iar, si iar, si iar...

Stelian Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu