toateBlogurile.ro

marți, 11 februarie 2014

Eu si femeia


Mi-a spus candva, un cineva ce-a spus 
ca eu urasc din rasputeri femeia,
era si ea femeie, spre apus,
si ea credea ca doar la ea e cheia...

Ca doar la ea se-nvart pe deget tatii
si ca barbatul e doar un lepros
care, asa cum merita fartatii,
sa-si stie soata de la brau in jos...

Mi-a spus un cineva in gura mare
ca ar ucide tot ce-i barbatesc,
ca sunt un mizerabil pe carare,
ca sunt un mizerabil ce iubesc ...

Am ascultat cu lacrimi mari prin vene
si-am plans de mi s-au stins incet copacii
cei arsi de-atata groaza si de lene,
am plans de mi-au crapat murind toti dracii.

Cum as putea sa imi urasc iubita
si cum de mi-as mai trece maine vama
cand mic, la cap mi-a descantat ursita
si cand m-a leganat cantand doar mama ?

Stelian Maria
2014.02.11
ora 22.31 ora Romaniei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu