toateBlogurile.ro

vineri, 14 noiembrie 2014

Balada lui Puie Monta

Balada lui Puie Monta

In gara la Mogadishu
Maricica face pisu.
calatorii cand o vad
se reped ca un prapad,
toti cu sabiile scoase
s-o atinga, s-o miroase,
ca ei n-au vazut, pardon,
fund mai alb pe-al lor peron.

Dintr-un colt, cu ochii mici,
aparu un mascarici
alb si el ca fundul doamnei
care da culoare toamnei
si se ratoi la lume
cu gura plina de spume :
e-a mea bai ! Mai las-o, dara...
c-am fugit cu ea din tara

cand veni tanti Nuland
sa ma-ntrebe de-s boland
de tot trag spre est ca prostul
cand chiar nu isi are rostul,
ca America ne place...
si-am fugit, mai da-ne pace !
Mi-am luat prostituata,
saispe ani, ce tare-i fata,

si acuma facem pisu
pe peron la Mogadishu !

Stelian Maria
2014.11.14

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu