toateBlogurile.ro

joi, 14 aprilie 2011

1997-2000

La 7 ani dupa ce am emigrat in Suedia, dintre care 2 in asteptari, am cumparat prima mea casa intr-o zona centrala, o vila frumoasa cu curte frumoasa, etc.
Am crezut ca viata va avea o noua intorsatura si munceam din rasputeri pentru asta.
D.p.d.v.d. economic toate imi mergeu struna. Am cumparat o masina noua si o rulota faina, asta pentru vacante.
Baiatul mi s-a nascut intr-o frumoasa zi de august. Am crezut ca totul se aseaza si ca o familie noua incepe sa prinda roade.
Munceam si mai mult.
Mama ei facea eforturi sa locuiasca cu noi dar am reusit sa o asez intr-un apartament al ei... desi era la noi zilnic si asta nu sa ne ajute ci sa traiasca gratuit si sa dicteze... ba chiar si sa ne fure. Gaseam la ea lucruri care ne apartineau.
La nasterea baiatului meu, cand am sunat sa ii spun "bunicii" ca are un nepot, m-a intrebat in telefon daca "e creol ca mine" !!! Nimic altceva !
Aveam prieteni suedezi, oameni care ne-au ajutat enorm de mult. Fosta a inceput sa-i urasca pentru ca i se parea ca nu e bagata in seama suficient.
A incetat sa mai vorbeasca cu ei motivand ca ea "nu sta de vorba cu oameni fara scoala" !!! Ea avea liceul si, la insistentele mele si cu ajutorul meu, a urmat un curs de trei ani la FF. Cand l-a terminat si-a luat o figura de "cine se pune cu mine" si imi striga cum ca ea "a ajuns sefa in Suedia"... cine mai era ca ea ?!?!? Imi injura familia, spunea despre noi ca suntem tzigani (si daca ar fi fost sa fim ce era cu asta atat cat era cu mine?), mama nu a avut voie sa ne viziteze, fratele meu la fel. In schimb toate rudele ei erau la noi oricand si primeau bani munciti in mare parte de mine.
Nu mai tineam de multa vreme la ea. Era un om imposibil de suportat.
Veneam acasa dupa chiar si 15-17 ore de munca pe zi si eram obligat sa fac mancare in conditiile in care ea nu muncea. Statea in canapea si urla "mi-e foameeee" !
Baiatului ii punea ceva de mancare jos, in fata televizorului, numai ca sa o lase in pace.
De multe ori il impingea si il brusca numai ca el "sa stie cine comanda" !!!
A inceput sa bea. Mai mult decat trebuia.
Chema "prieteni" in vizita numai ca acestia sa vada cat de avuta era ea.
A murit mama.
La o saptamana dupa ce m-am intors de la inmormantarea mamei mele, din Romania, "ea" ma injura de mama si imi striga ca "se caca si se pisa pe mormantul mamei mele pt ca aceasta era o curva" !!! De tata injura asemanator.
Sunt un iubitor de oameni si sunt un om greu de scos din sarite. Dau multe sanse...
Incepusem sa simt cum ma furnicau degetele si cum din ce in ce mai mult imi venea sa dau cu ea de perete si sa o fac un tablou mare si rosu.
Am vandut casa si am incercat o schimbare crezand ca poate asta rezolva ceva.
In casa noua starile ei si-au facut de cap si mai mult.

Voi reveni,

Stelian Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu