toateBlogurile.ro

vineri, 24 iunie 2011

petrecere suedeza

Acum o saptamana am fost cu cortul sa sarbatorim faptul ca doi dintre prietenii nostri se vor casatori.

Am participat peste 30 de prieteni, dintre care numai eu si inca doi romani am reprezentat Romania. Restul erau suedezi.

La ora 12, sambata, ne-am adunat intr-un loc superb, mi-am pus cortul si impreuna cu inca 20 de prieteni i-am asteptat pe cei doi sarbatoriti care nu aveau habar de ce li se intampla in acea seara.
Toti am complotat ca sa-i tinem acasa si sa-i aducem legati la ochi la locul distractiei.

Au sosit si legati la ochi au trebuit sa treaca printr-un cerc format de noi si sa ne pipaie si sa ne recunoasca... sau nu ;)

Apoi a inceput distractia... supa cu alte minunatii langa, mistret intreg la rotisor, alte minunatii... bautura cat sa petrecem inca o saptamana.
Au fost organizate jocuri. Toata lumea a participat.
O formatie din trei trubaduri a cantat cu chitari, fluier, flaut, voci, o muzica ce mai degraba te facea sa te simti in rai decat sa-ti mai recunosti slabiciunea muritorului de rand ! Superb !

S-a cantat, dansat, baut, mancat, ras, dar nimeni nu s-a certat cu nimeni.
In Romania sigur iesea cel putin un scandal, o bataie, la peste 30 de oameni prezenti.

Am adormit placut in cortul meu pe la orele 5 ale diminetii si numai o ploaie grozava m-a mai trezit 2 ore mai tarziu.
Dupa un ,mic dejun la iarba verde, cu un peisaj superb, am fost luat de prieteni si adus acasa obosit dar placut impresionat, pentru a nu stiu cata oara, de prietenii mei suedezi.

Stelian Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu