toateBlogurile.ro

joi, 24 noiembrie 2011

Tudor si Viktor



Tudor a fost cu o luna in urma la mine.
Si-a vazut fratele. L-a luat in brate. Dar de-atunci nu a mai dat nici macar un semn.
Mi-a spus la plecare ca va reveni in cel tarziu 2 saptamani. Au trecut inca 3.

Nu de mult a fost ziua tatalui In Suedia. Tudor nu mi-a dat nici-un semn.

Eu strang toate intamplarile/datele care privesc legatura lui Tudor cu mine. Sunt de mare folos pentru a lupta impotriva unei societati nepasatoare si inumana atunci cand la mijloc sunt acesti copii nevinovati care sufera din cauza unor parinti prea inumani ca sa le poata oferi copiilor pacea dorita de acestia !

Voi lupta pentru drepturile copiilor, motivat fiind de pierderea contactului cu propriul meu copil, si asta pentru ca mama sa are prea multe puncte de sprijin intr-o viata unde ca sa aii un copil e nevoie de doi parinti.
Stiu ca noi barbatii nu trecem prin durerile cumplite traite de mame la nastere. Dar mai stiu ca cei mai multi dintre noi traiesc acele dureri in suflet, sunt apoi fiare programate pentru a asigura familiei un trai cat mai bun.
Stiu ca nu sunt printre cei mai buni tati. Dar stiu ca sunt gata sa imi dau viata pentru familia mea, fara regrete.

Stelian Maria,
Voi reveni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu