toateBlogurile.ro

miercuri, 27 iunie 2012

Iata un dialog imposibil cu unii care sunt prea corupti, ori prea vanduti ca sa vrea binele tarii !

Theodora Marinescu acum aproximativ o oră · Sa verifice cineva daca basescu mai este in tara ... daca nu mai este atunci sigur este la Bruxelles .... la Consiliul European si s-a lipit ci prenadez sau picatura ... de scaunul ala pe care vrea neaparat sa stea 3Îmi place · · Nu mai urmări mesajul · Distribuie 10 persoane apreciază asta. Ciolpan Daniela http://www.youtube.com/watch?v=E3Otxa8I4Gs Nimeni nu il vrea pe basescu www.youtube.com http://basarica.tk/ acum aproximativ o oră · Îmi place · 6 Sibilla Erithreea AVEM DREPTUL SĂ NE OPUNEM DICTATURII SECURISTULUI DE LA ANVERS !! AVEM DREPTUL LA PROTEST ŞI OBLIGAŢIA DE-A NU-L LĂSA PE traian băsescu SĂ NE PUNĂ PUMNUL ÎN GURĂ ! EU NU ACCEPT BOTNIŢĂ DIN PARTEA NIMĂNUI !!! TU .... ? Ne aflam intr-o tara... Vezi mai mult Fotografii pe perete Curtea Constitutionala a ajuns un soi de papusa gonflabila a lui Basescu. Mi-e sila! De: Satul de Basescu acum aproximativ o oră · Îmi place · 5 Decebal Constantin Nicolae MAI COPII,....PANA NU SE PUBLICA HOTARAREA C.C.R. IN MO-NI-TO-RUL-O-FI-CI-AL,....NU E VALABILA!!!!!!DACA PLEACA FARA A FI INCA VALABILA HOTARAREA,....NICI NU VA FI PRIMIT ACOLO, SI E SI MOTIV CLAR DE SUSPENDARE!!!!!!:)))) acum 54 minute · Îmi place · 1 Decebal Constantin Nicolae http://www.dcnews.ro/2012/06/sah-la-basescu-usl-va-cere-revocarea-a-patru-judecatori-ai-ccr-inainte-de-suspendare/ Șah la Băsescu: USL va cere revocarea a patru judecători ai CCR, înainte de suspendare | Stiri | DC. www.dcnews.ro Șah la Băsescu: USL va cere revocarea a patru judecători ai CCR, înainte de susp... Vezi mai mult acum 51 minute · Îmi place · 2 Theodora Marinescu ‎Decebal Constantin Nicolae - nu doar pe aia de la CCR ... si pentru aia de la ICCJ http://theodora0303.wordpress.com/2012/06/27/dezvaluiri-ziuanews-adrian-nastase-la-inchisoare-cu-orice-pret-18-judecatori-de-la-instanta-suprema-s-au-pus-de-acord-sa-nu-ii-permita-lui-adrian-nastase-prescriptia-speciala/ Dezvaluiri ZIUAnews – Adrian Năstase la inchisoare cu orice pret – 18 judecători de la instanța supr theodora0303.wordpress.com Multumiri si felicitari ZIUAnews! Motto-ul site-ului lor este „ Nu vă temeţi! ” ... Vezi mai mult acum 47 minute · Îmi place · 2 Tony Allsaid Sa al suspende odata! Altfel ne suspenda el ca popor acum 45 minute via mobil · Îmi place · 3 Decebal Constantin Nicolae va mai spun odata : - MAI COPII,....PANA NU SE PUBLICA HOTARAREA C.C.R. IN MO-NI-TO-RUL-O-FI-CI-AL,....NU E VALABILA!!!!!!DACA PLEACA FARA A FI INCA VALABILA HOTARAREA,....NICI NU VA FI PRIMIT ACOLO, SI E SI MOTIV CLAR DE SUSPENDARE!!!!!!:)))) acum 43 minute · Îmi place · 1 Tony Allsaid Sa dea dumnezeu sa scapam de chior acum 37 minute via mobil · Îmi place Decebal Constantin Nicolae http://www.antena3.ro/politica/monitorul-oficial-trece-de-sub-autoritatea-camerei-deputatilor-la-guvern-173269.html Monitorul Oficial trece de sub autoritatea Camerei Deputaţilor la Guvern www.antena3.ro Monitorul Oficial trece din subordinea Camerei Deputaţilor sub autoritatea Guver... Vezi mai mult acum 37 minute · Îmi place Stelian Maria Dragilor... nu tin cu Basescu asa cum nu tin cu nici macar un singur politician roman. Cred totusi ca, inainte sa condamnati un Basescu ar trebui sa dati dovada ca intr-adevar vreti binele Romaniei si in acest caz ar trebui sa condamnati ceea ce a "reusit" FSN-ul sa faca din Romania si sa dati dracului de pamant cu Iliescu si acolitii sai ! acum 14 minute · Îmi place Decebal Constantin Nicolae ia si vezi cine ne conduce!! p'=asta il cheama basescu!! iliescu nu ne mai conduce de 8 ani, si basescu nu l-a condamnat deloc, desi putea! http://www.reuters.com/article/2012/02/13/romania-leader-idUSLEADERRO20120213 PROFILE-Romania's President Traian Basescu www.reuters.com Position: President of Romania Incumbent: Traian Basescu Born: Nov. 4, ... Vezi mai mult acum 11 minute · Îmi place · 1 Decebal Constantin Nicolae IN TIMP CE IN GERMANIA, PENTRU UN CAZ MULT MAI NEANSEMNAT DE CORUPTIE, PRESEDINTELE GERMANIEI CU CEVA TIMP IN URMA SI-A DAT DEMISIA...............IN ROMANIA................: - Reuters Pofile : "Traian Basescu : Colaborator al temutei Securităţi, rasist şi promotor al nepotismului...." !!!!!!!!!! acum 11 minute · Îmi place · 1 Theodora Marinescu Stelian Maria - ba eu chiar cred ca tineti cu basescu .... SA DAM NOI DOVADA CA VREM BINELE ROMANIEI??? ... DA EL CE DOVEZI DA DE 8 ANI? ... DA DOVEZI CA NU II VREA BINELE ROMANEI ... CI BINELE LUI ... SI A ACOLITILOR LUI ... CARE S-AU IMBOGATIT ... CAND BASESCU TAIA PENSIILE SI SALARIILE .. INCHIDEA SPITALELE SI SCOLILE acum 10 minute · Îmi place Decebal Constantin Nicolae http://decebalnicolae.wordpress.com/2012/06/05/daca-voiculescu-a-fost-turnator-atunci-basescu-ce-ma-sa-dracu-e/ Dacă Voiculescu a fost turnător, atunci Băsescu ce mă’sa dracu’ e? decebalnicolae.wordpress.com Băsescu – puțin din biografie, în seriale, așa, din când în când… Dacă nu sunt d... Vezi mai mult acum 9 minute · Îmi place · 1 Theodora Marinescu cum naiba am ajuns sa fiu eu prietena cu Stelian Maria??? cum a ajuns el prieten cu atatia oameni normali? acum 8 minute · Îmi place · 1 Stelian Maria Observ cu cata vrajba va dati la Basescu fara sa rezolvati macelul din 89 si cel din 90 comandat de Iliescu. Ori sunteti rude sau prieteni ale fostei nomenclaturi ori sunteti cumparati de Moscova ori ati furat si voi prea mult si va e teama... Vezi mai mult acum 8 minute · Îmi place Decebal Constantin Nicolae CINE TE-A PACALIT PE TINE BAI FRATE CA BASESCU AR FI "ANTICOMUNIST"??!! AI PUS BOTU'??!!:)))) acum 7 minute · Îmi place Theodora Marinescu Stelian maria .... nu intelegi ca basescu tau FURA si distruge tara de 8 ani ??? daca tu esti in Suedia si nu stii ce DEZASTRU SE INTAMPLA IN TARA ... vino aici sa te condame basescu fara nici o divada ca sa dea EXEMPLU ... ca in anii 50 acum 5 minute · Îmi place · 1 Stelian Maria Theodora, daca erai ca mine in piata universitatii in 21 dec 89 sau aprilie - iunie 90 ai fi inteles mai mult. e foarte ok dispar din lista ta sau tu din lista mea de prieteni daca estio atat de inversunata. acum 5 minute · Îmi place Tony Allsaid Esti un pipin....basist sictir deaici acum 5 minute · Îmi place Decebal Constantin Nicolae MAI SUNTETI CATIVA SCELERATI-ISTERICI IN TARA ASTA CARE MAI PUNETI BOTU LA SCRANTITU' ASTA LA CAP DE BASESCU ,....CUM CA AR FI EL MARE "ANTICOMUNIST"????!!:)) acum 5 minute · Îmi place · 1 Stelian Maria Theo, PSD a adus tara la faliment iar Basse a continuat. Ce nu pricepeti voi este ca nici macar un partid existent in Ro nu merita puterea. Aveti multe arestari de facut pentru a normaliza situatia in tara, si asta in toate taberele politice acum 3 minute · Îmi place Stelian Maria Tony, cred ca ai vorbi altfel daca te-ai afla in fata mea, pe viu. acum 2 minute · Îmi place Theodora Marinescu STELIAN MARIA ... EU AM FOST IN PIATA DIN 22 ORA 10 PANA PE 23 ORA 22 ... MIO-AI TRECUT GLOANTELE PE LANGA URECHI ... ESTI UN MARE BASIST ... IESI TU CA SA NU TE STERG EU ... MERGI LA BASESCU CA ARE NEVOIE DE PUPINBASISTI acum 2 minute · Îmi place Theodora Marinescu MARS acum aproximativ un minut · Îmi place Decebal Constantin Nicolae OK! DAR SCHIMBATORUL ASTA DE VALUTA NU E DELOC ANTICOMUNIST! NICI CU MA-SA NU E! NICI EL NU STIE CU CINE E ! E O JAVRA ORDINARA!:) acum aproximativ un minut · Îmi place · 1 Tony Allsaid Omule ati explic eu Cocos 212mil euro. Ioan niculae profit de la hidroelecrica 800mil euro videanu280mil euro ce dracu mai vrei??? acum aproximativ un minut · Îmi place Tony Allsaid Sa mori tu? Hai ca ati trimit o poza :))) acum câteva secunde · Îmi place Stelian Maria Nu ai fost Theo, nu ma acuza ca sunt Basist pentru ca nu sunt. Nu inteleg insa cum de va adunati in jurul unor tradatori si pro-moscoviti ! Se pare ca sunteti la fel ca ei. Comentariul nu poate fi postat. Încearcă din nou

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu