toateBlogurile.ro

marți, 26 iunie 2012

Viktor, fiul meu

Revenit din calatoria noastra in Romania Viktor a inceput sa se simta rau. Vomita, avea diaree cu sange, urina foarte inchis la culoare, avea febra, era galben pe tot corpul, etc. La spitalul din Karlshamn am fost trimisi acasa de catre medicul care l-a vazut pe Viktor numai pentru cateva minute. Am insistat si am ajuns la urgenta pentru copii la un alt spital unde si-au dat seama rapid despre ce e vorba si in seara aceleiasi zile am fost trimisi la spitalul universitar din Lund. Aici ni s-a spus ca numai o jumatate de zi a lipsit ca Viktor sa ajunga la dializa, bacteria EHEC afactandu-i intestinul gros, rinichii si venele. Dupa o saptamana in care Viktor a fost tinta acelor si analizelor a fost trimis inapoi la spitalul din Karlskrona unde a mai stat cateva zile. Astazi, 2012-06-26, i s-au luat alte probe de sange si urina si se pare ca rezultatele sunt satisfacatoare. Cu toate astea vom merge cu baiatul la control periodic timp de trei ani. Daca ascultam de "sfatul" primului medic atunci Viktor risca un blocaj renal mare si poate chiar viata. Ne bucuram ca baiatul nostru s-a reintors intre noi si ca isi traieste deja copilaria de parca nu s-a intamplat nimic. Stelian Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu