toateBlogurile.ro

miercuri, 13 aprilie 2011

1995, ultimul transport de ajutoare organizat de mine

Dupa o munca de un an, cu eforturi mari din partea mea, am reusit sa umplu un camion cu haine, jucarii, incaltaminte, mancare, paturi, paturi, etc, pentru casa de copii nr 9 din Bucuresti.
La vama din Chitila am fost intampinat mizerabil si mi s-a cerut o suma de bani (500 de dolari) ca "sa nu fiu obligat sa descarc toata marfa pentru control" !!!
I-am raspuns vamesului ca e treaba lui sa descarce si sa incarce la loc, in plus ca voi suna la directia vamilor, ministerul de interne, voi lua legatura cu guvernul si voi chema presa... alegerea era a lui! In 2 ore am scapat fara sa mituiesc pe careva si am reusit sa duc ajutoarele catre casa de copii.
Ajutoarele au fost stranse de mine. Banii pentru transport au fost stransi de mine din aparitiile mele pe diferite scene. Munca a fost a mea si nu imi pare rau.
Totusi am fost dezgustat de cum romanii intalniti de mine cautau sa ma minta si sa ma faca sa platesc mite, ori cum incercau sa fure din acele ajutoare ! A fost o munca uriasa sa lupt cu toata lumea ca sa ajunga la niste copii nevinovati aceasta mana intansa de mine. Am revenit in Suedia un pic trist, un pic infuriat.
Am renuntat sa mai organizez ajutoare.

Stelian Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu