toateBlogurile.ro

joi, 12 ianuarie 2012

Acasa

Eu m-am intors iubito, cu-n dor nebun de tine,
Cu setea rascolindu-mi chiar cel mai tainic gand,
Mi-e foame si mi-e frica si mi-e asa de bine
Sa mi te stiu acasa, fierbinte asteptand.

Imi zvarl cat colo geanta si-ncep sa ma dezbrac,
Eu stiu ca esti in patul cel prea nebun de lene,
M-astepti cu siguranta mai goala ca un drac
Sa-mi curgi gingas si tandru in ale mele vene.

Si tremur doar la gandul c-am sa te strang in brate
Si mangaindu-ti trupul sa mor adanc in tine,
Sa nu-mi mai pese iarasi de ale lumii cate,
Mai am un pic iubito si-o sa ne fie bine.

Pasesc incet pe holul ce duce catre ceruri,
Sunt gata sa te-nvalui cu dorul meu nebun
Dar dormitorul geme de focuri si de geruri
Si-mi iau doar palaria si-ncet ma pierd pe drum.

Stelian Maria
2012-01-03
Svängsta, Sweden

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu