toateBlogurile.ro

sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Mizerii provocate de Silvia Nichifor

Am cerut divortul.
Anul 2005 imi ajungea si pentru mine era un fel de "sfarsit al pamantului" !
Aceasta femeie se purta infricosator de urat cu oamenii din jur.
Mi-a spus (de nenumarate ori) "baaa... eu am ajuns sefa in Suedia" !!! M-a dezgustat "tiganul care ajunge imparat il omoara intai pe tacsu". Tipa se purta mizerabil, si cu mine si cu Tudor... dar si cu alti oameni.
Am ramas in casa pt ca ea a ales sa se mute, firesc, "la mama" !
Casa avea inca f multe datorii.
Intr-o zi am venit acasa la pranz si am avut neplacuta nesansa sa o gasesc in casa pe aceasta femeie.
A inceput sa ma dracuie, sa ma injure. Mizeriile i se scurgeau din gura spurcata mai ceva decat gazele unui esapament.
A inceput sa ma loveasca si am preferat sa-i intorc spatele ca sa nu imi vina sa-i f... una sa nu se mai trezeasca.
Am plecat si am revenit 4 ore mai tarziu. Am gasit-o in coma alcoolica, rece si aproape fara puls. Am sunat salvarea. Mi sa confirmat ca era aproape sa moara.
Cred ca ar trebui sa imi fie recunoscatoare, dar in schimb e o mizerabila, o mama proasta care-si obliga copilul sa nu isi vada tatal.
Acum, in 2012, imi voi canaliza munca spre relatia tata copil. Stiu ca multi tati sunt demni de ghilotina dar mai stiu ca exista mame nedemne de a avea un copil.
Tudor e ,anipulat intr-un mod mizerabil. Impotriva mea.
Un copil are dreptul sa creasca cu doi parinti. Asa spune legea ! Care idiotenie de lege cand o mama cu probleme uriase face ce vrea ea ???
Tudor e un copil deja format dupa un calapod prost, cel al unei mame dictator, o mama care il minte si-l manipuleaza groaznic.
Toate astea se vor intoarce impotriva ei dar Tudor va avea de suferit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu