toateBlogurile.ro

luni, 9 ianuarie 2012

O pierdere grea pentru mine

A incetat din viata Gunnel Abrahamsson.
Ea a fost, alaturi de sotul ei Jan-Erik Abrahamsson si de cei trei copii ai lor cu familiile, mai mult decat o prietena de suflet, aproape o mama a mea in Suedia.
Acesti oameni minunati m-au ajutat foarte mult. Tot ei au fost pentru fiul meu Tudor bunicii pe care Tudor nu i-a avut din partea mea.
Gunnel si Jan-Erik Au organizat transporturi de ajutoare catre Romania si au pus umarul la imbunatatirea vietii copiilor in zona Medias dar si Bucuresti.
Au fost in Romania cu ajutoare de cel putin 20 de ori si au fost buni prieteni ai tarii noastre.
Gunnel s-a stins din viata la numai sase ore de cand petrecerea ei de 65 de ani s-a incheiat alaturi de familie.
Imi va lipsi mereu Gunnel !
Ea si Jan-Erik au fost mereu un exemplu bun pentru mine, doi oameni cu o caldura sufleteasca uriasa.
Gunnel Abrahamsson va ramane pentru mine si familia mea langa noi pentru ca ii refuzam plecarea catre alte lumi. Nu putem accepta ca tocmai draga noastra Gunnel sa ne paraseasca cand lumea e plina de oameni care ar merita sa dispara.
Te vom cinsti cat vom putea noi mai bine Gunnel, ne vom regasi intr-o zi in alta lume pentru ca toti vom ajunge acolo.

Te iubim si te plangem,
Stelian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu