toateBlogurile.ro

luni, 16 ianuarie 2012

Piata Universitatii 2012 (2)

Urmaresc cat pot de mult evenimentele din Piata Universitatii, Bucuresti, si mi-as dori sa ma alatur manifestantilor daca as fi sigur ca PSD nu-si baga coada folosindu-se de manifestatie pentru a prelua puterea, asa cum FSN a facut-o in 1989 cand s-au catarat la putere pe cadavrele manifestantilor.
Ponta si alti PSD-isti isi exprima fatis bucuria ca aceste manifestatii sunt pe placul PSD, dar Ponta si ceilalti ucenici ai lui Iliescu ar fi tabacit cu pasiune spinarile manifestantilor daca PSD ar fi fost acum la putere, asa cum FSN-PSD au facut-o de nenumarate ori din 1989 si pana nu de mult.
PSD (FSN) a inecat intr-o baie de sange manifestatia din Piata Universitatii 1990.
PSD a adus minerii la Bucuresti in mai multe randuri, mineriade ce au distrus fata Romaniei, ce au ingropat oameni.
Sunt profund ingrijorat de noile intamplari din Piata Universitatii.
Imi doresc ca manifestantii sa sa isi aleaga un scop comun si sa nu se mai manifesteze in grupuri separate si fiecare pe limba sa.
Imi doresc ca toti manifestantii sa fie constienti ca PSD sta la panda si e gata sa ia puterea cu toata nesimtirea dovedita de multe ori pana acum.
Ca sa manifestezi impotriva guvernului si a presedintelui atunci trebuie sa ai si variante de inlocuire a acestora. PSD nu e bun, a demonstrat-o ! Atunci cine ?
Violentele manifestate de politisti sunt firesti, sunt, ca in orice alta tara unde politicul tine de putere cu dintii pentru ca acolo se castiga foarte bine, justificate si dovedesc setea de putere a celor instalati.
Violentele manifestantilor sunt si ele justificate atunci cand cutitul a ajuns la os, atunci cand alta cale prin care sa speri la un trai onest pentru familie nu mai exista.
Sunt ingrijorat pentru ca aceste doua stari din cele doua tabere duc la mutilari, duc la omoruri, duc la familii indurerate de ambele parti.
Imi doresc unitate in Romania. Puternica. Imi doresc sa pot fi alaturi de manifestanti pentru ca si eu mi-am pierdut toata increderea in absolut TOT ce reprezinta clasa politica romaneasca si nu cred in nici-un partid existent in Romania.
Dumnezeu sa fie de data aceasta alaturi de manifestanti pentru ca pe noi ne-a parasit in 1990.
Stelian Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu