toateBlogurile.ro

vineri, 30 iulie 2010

ce inceput fantastic de an 90

militienii parca disparusera... erau atat de blanzi cei care inca se mai aratau incat credeam deja in paranormal.
ma tineam acasa. aveam cosmar dupa cosmar. imagini cu oameni morti imi inundau somnul si ma trezeam intr-o balta de transpiratie si cu capul cat o Hirosima.
armata era cu noi... ce prostie ! Iliescu era cu noi... si mai mare prostie, prostie din partea unui popor caruia ii ajungea "a murit regele traiasca regele". simteam in vene un fel de sange rau... pus pe razbunari inexplicabile. mi-am dat seama ca totul a fost regie, minciuna. am inceput sa ies in strada sperand in faptul ca romanii nu mai sunt cei care au fost timp de 45 de ani.
aici incepe calvarul, aici incepe sfarsitul meu ca cetatean al Romaniei !
voi reveni,

Stelian Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu