toateBlogurile.ro

luni, 13 decembrie 2010

ciudati sunt unii

Am intalnit de-a lungul celor 20 de ani de exil oameni care imi spuneau :
-"ei na... n-ai scapat de trecut !"
-"haibaa... ai uitat de unde ai plecat ?", etc.

Pentru cei care imi adresau si imi mai adreseaza astfel de fraze, le pot spune ca ei fac astfel de comentarii pentru ca nu au cu ce sa faca fata acestor intamplari/trairi.
As vrea ca "ei" sa fi trecut prin astfel de evenimente si sa le ascult comentariile azi !
Nu scriu pentru glorie. Daca as fi fost unul din aceasta categorie aveam acum "certificat de revolutionar si carti publicate si limbute in fundurile grase si paroase si rau mirositoare ale fesenistilor lui Ion"... si va asigur ca eu meritam certificatul respectiv si facilitatile aferente.

Eu scriu dupa 20 de ani din trei motive:

- contribui cu ce pot la o mai buna cunoastere a istoriei noastre,
- dau peste nas unora care au denaturat evenimentele si au mintit ca sa-si asume laurii,
- o fac pentru ca fiul meu, Tudor Maria, sa stie ce si cum. Ii sunt dator !

Cu tot respectul
Stelian Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu