toateBlogurile.ro

sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Gong

Doar noapte imi dai si noapte ma ceri,
Noapte buna iti spun peste tot, nicaieri,
Iti lasi curcubeul ca un plans si ma vrei
Sa ma uiti ca pe-o gluma dimineata la trei

In urechi soapta ta are sunet de Gong
Si pe buze iti arde un sarut super long,
Ca o lacrima cad la picioare sa-ti cer
O noapte si-o zi intr-un punct de reper,

Dimineata te caut, pot sa spun ca ai fost
Asta noapte la trei, langa mine in post,
M-ai pazit ca pe-o stanca sa nu stau, sa nu mor,
Sa nu uit, sa nu stiu, sa nu fac nici amor,

Ai crezut ca sunt viu, ai crezut ca sunt mort,
Ai crezut ca plutesc pe o panza de cort
Si ai stins lumanarea ca pe-o ultima zi
Cand ti-am spus ca deseara printre nori voi privi...

Nu sunt viu, nu sunt mort, nici-odata n-am fost,
Nici nu am prin vitrine loc expus, pret de cost,
Nu sunt iarba, nici vant, eu nu sunt nicaieri
Si nici noapte nu-ti dau si nici noapte nu-mi ceri...

Stelian Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu