toateBlogurile.ro

miercuri, 12 ianuarie 2011

Tara arde si baba se piaptana

Nu inteleg cum de unii se mandresc ca au ajuns in preajma lui Ion Iliescu. Eu am ajuns aproape de el si m-am repezit spre acest ucigas sa-l strang de gat... si o faceam daca nu era pazit mai ceva decat Obama.
Nu am nimic cu PSD, avem nevoie de partide care sa concureze pentru sefia statului... eu am ce am cu cei care sub masca FSN-PSD, PNL-PDL, etc., au jefuit Romania si au ajuns mari bogati peste noapte cand in 1989 nimeni nu dadea pe ei macar un muc suflat in scarba.
Cei ce se mandresc azi cu trecutul social democrat de dupa 1989 sunt pentru mine oameni care au fost mintiti si care au ramas asa !
Nu imi place nici domnia lui Basescu. De fapt in Romania nu avem inca o clasa politica capabila sa scoata tara din impas, si asta pentru ca hotia e la rang de sport national in tara noastra... si ma refer la hotia politica !
Sper intr-o social-democratie romaneasca capabila sa scoata tara din impas, doar ca atat cat va inchinati unor tradatori si ucigasi ca Ion Iliescu nu va vad capabili sa salvati tara.
Cat va inchinati lui Iliescu si nu sunteti in stare sa veniti cu idei noi care nu depind de liniile de partid impuse de acel bolsevic care nu a unit Romania cu Moldova atunci cand a avut ocazia, atunci nu veti avea sprijinul meu si voturile noastre.
In rest numai de bine,
Stelian Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu