toateBlogurile.ro

luni, 24 ianuarie 2011

Noi ajutoare catre Romania

In 1994, in mai, am plecat cu un camion cu haine, incaltaminte, mancare felurita, jucarii, paturi, paturi, si bani pentru casa de copii din Bucuresti.
Eu imi conduceam masina si camionul venea cu un sofer suedez.
La vama romaneasca am avut iar probleme greu de inteles pentru mine. Oricum nu le-am dat mita !
La vama din Bucuresti mi s-a cerut de la obraz daca vreau "sa scap nevamuit la sange"!
Dupa ce i-am amintit in gura mare individului ca e un functionar al vamii si ca nu are decat sa ma caute si in dos, mi-a dat drumul ca sa imi pot duce transportul la casele de copii... a doua era patronata de ministerul sanatatii, undeva in Giulesti.
In giulesti a functionat totul bine.
La casa de copii a MI parca era un blestem... oersonalul (foarte binevoitor) incerca sa ma fure pe fata si pe dos !
Am lasat totul si am plecat.
Gustul era amar... langa gara de nord am vazut copii care practicau prostitutia. Imi era un dor cumplit de o mitraliera buna cand vedeam persoane mature care luau in masina copii.
Era peste puterile mele.
Unde erau autoritatile ? Ce dracu facea Ion Iliescu ?

Va rog sa ma scuzati dar adrenalina inca imi fierbe in trup.

Stelian Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu