toateBlogurile.ro

marți, 18 ianuarie 2011

In lanturi

Mi-e inima-nfierata ca un plug
Si lacrima mi-e sete ne-nceputa,
Eu din ulciorul dorului ma scurg
Si am in sange Tebea ca o sfanta.

In noptile de veghe o visez
Si trupul mi se frange sub povara,
Tu maica mea, in minte mi te-asez
Ca pe un trup ce moare-a doua oara !

As vrea macar o lance sa fi fost,
Ori un baltag, asa ca pe la noi,
Si, ca un vant, sa zbor din post in post
Sa te mai scap de teama si de boi.

Mi-e inima-nfierata cat un plug
Si lacrima mi-e sete ne-nceputa,
Eu din ulciorul dorului ma scurg
Si am in sange tara, ca pe-o sfanta.

Mai lasa-mi Doamne sufletul un pic,
Ca pe o lance mintea sa-mi ascuti,
Pe tradatori si hoti sa ii despic
Si sa rasara-n urma ai tarii munti !

Stelian Maria
14 iun 1991, Asarum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu