toateBlogurile.ro

duminică, 16 ianuarie 2011

Scrisoare deschisa catre Dumnezeu

Ai Doamne grija azi de carnea mea,
Mi-e sfanta Libertate biciuita,
Fa din mine pavaza ori stea
Dar nu-i lasa sa ma prefaca-n vita !

Mi s-a urat de-acest sfarsit de veac
Si nu mai am nici lacrima sa-ti scriu,
Mai da-mi putere Doamne, pentru leac,
Sa-mi razbun copiii cat sunt viu !

Cum poate acest pamant sa ne mai tina ?
Noi suntem primitivii care-am fost...
Purtam cu totii-n spate cate-o vina
Ca-ci vrem mariri si-n zilele de post.

Mai treci din cand in cand si pe la noi
Macar sa stim cum este pe la tine,
Magarii imbraca piei de boi
Ragnind la noi ca sa ne fie bine...

Ori scrie-ne asa cum fac poetii
Si-ti dam adresa, poate ne gasesti...
Suntem in Piata Universitatii
La kilometrul zero, Bucuresti !

Stelian Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu